Jeg skal flytte ut, hva må jeg gjøre?

Hvis du skal flytte så må du si opp nettleien der du flytter fra, og bestille nettleie der du flytter inn. Vi anbefaler at du sender inn flyttemelding to uker før flyttingen. 

Vi vil ha behov for følgende informasjon: 

  1. Hvilken bolig gjelder meldingen, boligadresse og målernummer. Målernummeret finnes på måleren i strømskapet og på strømfakturaen.
  2. Hvem flytter ut av boligen.
  3. Hvem flytter inn i boligen.
  4. Målerstand på dato for utflytting. Vi anbefaler at du gjør dette i samarbeid med nåværende / kommende beboer. Ved å lese av måleren sammen unngår man misforståelser og konflikter.
  5. Hvilken strømleverandør du benytter eller ønsker å bruke. Det er viktig å velge strømleverandør for å unngå at du får såkalt leveringspliktig strøm som har en høyere kostnad.
Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.