Hvordan får jeg beskjed om målerbytte?

Vi vil ta kontakt med deg når måleren din skal byttes ut. Å skifte tusenvis av målere er en tidkrevende prosess. Derfor ber vi om at flest mulig tilpasser seg oppsatt tidspunkt. Dersom du likevel må endre tidspunkt, vil du finne informasjon om dette i tilsendt brev/SMS/e-post fra NEAS.

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.