Hvordan registrere jeg meg til SMS måleravlesning?

Kunde med 1 måler:
Du skriver meldingen : neas reg <kundenummer> <målernummer>
Meldingen sendes til 2258.
Eksempel: neas reg 1234 4564

Kunde med flere målere og med samme kundenummer i NEAS nettområde:
Du skriver meldingen : neas reg <kundenummer> <målernummer 1>
Meldingen sendes til 2258.
Eksempel: neas reg 1234 4564

Du skriver meldingen : neas reg <kundenummer> <målernummer 2>
Meldingen sendes til 2258.
Eksempel: neas reg 1234 4565

Har du flere målere med ulike kundenummer registrerer du dette på samme måte som for kunde med 1 måler - hver måler må registreres hver for seg.

Etter å ha sendt registreringen vil du motta en kvitteringsmelding som bekrefter mobilnummeret og at du nå er klar til å foreta måleravlesning med mobiltelefonen din. Husk at det er mobiltelefonnummeret ditt som etter registreringen er knyttet opp mot kundenummeret og målernummeret. Bytter du telefonnummer må du registrere deg på nytt.

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.