Flytte, bestille eller si opp

Skal du flytte? Da må du kontakte din strømleverandør. Det er de som håndterer følgende oppgaver:

  • Bestille strøm
  • Bestille eller si opp nettleieavtale
  • Flytte inn eller ut
  • Endre kundeopplysninger (tlfnr, e-post, navn)
  • Fakturaspørsmål

Du finner din strømleverandør ved å se på din faktura eller ved å logge deg inn på elhub.no


Har du ikke valgt strømleverandør?

Dersom det er Neasnett som står som strømleverandør på fakturaen din, står du på leveringsplikt uten ordinær strømleverandør. Det er kun da du kan melde flytting her.

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.